Πολιτική Ποιότητας για την EASY MAIL είναι να παρέχει στους πελάτες της πηρεσίες Courierυ υψηλής ποιότητας, όπως αυτή διασφαλίζεται με την εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) κατά το πρότυπο ISO 9001:2015.
Το ΣΔΠ έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί στην επιχείρηση με γνώμονα την ικανοποίηση των πελατών της και τη διαρκή βελτίωση τόσο του ίδιου του Συστήματος όσο και της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής η διοίκηση της επιχείρησης παρακολουθεί τις εξελίξεις της τεχνολογίας υπηρεσίες Courier ώστε να είναι σε θέση να παρέχει αποτελεσματικές λύσεις και υπηρεσίες που να εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων καθώς και των προσδοκιών των πελατών της.
Για την επιχείρηση η έννοια της ποιότητας περιλαμβάνει:
- Την εξεύρεση των καλύτερων και αποτελεσματικότερων υπηρεσιών για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της
- Αξιοποίηση της πολυετούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας
- Εμπορική πολιτική για τη διατήρηση ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών
- Ταχεία ανταπόκριση στην παροχή των υπηρεσιών
- Συμμόρφωση προς τη νομοθεσία και τους κανονισμούς
- Δέσμευση για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας
Ο Υπεύθυνος Ποιότητας είναι ο εκπρόσωπος με αρμοδιότητες να προετοιμάζει, συντονίζει, εκπαιδεύει και συντηρεί το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, ώστε να είναι σύμφωνο προς τα επιλεγμένα πρότυπα και προδιαγραφές.
Ο Υπεύθυνος λειτουργίας είναι υπεύθυνος να επιλύει όλα τα προβλήματα που αφορούν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και να επικοινωνεί με τους πελάτες για οποιοδήποτε θέμα αφορά την ποιότητα και ασφάλεια των χρησιμοποιούμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Ο Υπεύθυνος εμπορίας έχει την τελική ευθύνη για αποδοχή ή απόρριψη των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Αντικειμενικοί Στόχοι της Επιχείρησης:
- Υψηλός βαθμός ικανοποίησης πελατών
- Μείωση ή και εξάλειψη των μη συμμορφώσεων
- Επέκταση των εργασιών της και διεύρυνση του πελατολογίου
- Ασφάλεια των εργαζομένων και των χρηστών των προϊόντων της
- Συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών και υποδομών της επιχείρησης
Για την παρακολούθηση των Αντικειμενικών Στόχων Ποιότητας ορίζονται δείκτες ποσοτικοί οι οποίοι παρακολουθούνται από τον Υπεύθυνο Ποιότητας και σε ετήσια βάση, στο πλαίσιο των Ανασκοπήσεων του ΣΔΠ. Η πορεία των δεικτών απεικονίζει το βαθμό υλοποίησης των στόχων και είναι δυνατόν να οδηγήσει σε τροποποιήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Η Διοίκηση της εταιρίας δεσμεύεται να παράσχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την εφαρμογή και αποτελεσματική λειτουργία του ΣΔΠ.
Ρέντης, 01.07.2024
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Ιωάννης Πέτρου